. #RM1FundRaised - Emmy Shaklee - [Shaklee Independent Distributor]

#RM1FundRaised

at Khamis, 6 Ogos 2015[5:07 PTG]

 
#RM1FundRaised bagi membiayai perbelanjaan rawatan dan lain-lain untuk bayi berumur 2 bulan yang menghidapi ASD, VSD dan TGA plus G6PD... Diharapkan sumbangan kita semua mampu mengurangkan beban yang ditanggung. "Berat mata memandang, berat lagi bahu memikul."

Assalamualaikum wbt n Salam Sejahtera semua..

Adik Muhammad Afif Darwisy Bin Muhammad Nuzli (2bulan lebih) - baru2 ini telah dikesan mengalami komplikasi jantung yg complicated. Dimana jantung Adik Afif mengalami bengkak, tersumbat, berlubang n salurnya terbalik. Semenjak dimasukkan ke Hos.Putrajaya pada 21/7/2015, Adik Afif hanya boleh meminum susu melalui tiub n bernafas menggunakan bantuan oksigen.

Masalah yg dihadapi oleh Adik Afif telah dirujuk ke IJN, n memerlukan pembedahan segera..namun keluarganya mempunyai masalah dlm mengumpulkan wang bg membiayai pembedahan Adik Afif. Marilah kita sama2 membantu seikhlas n semampunya walaupun RM1 ianya amat bermakna buat Adik Afif demi meneruskan kehidupannya n menghilangkan derita yg dialaminya saat ini..berat mata memandang, berat lagi bahu yg memikul.

Yang paling penting, doakan utk Adik Afif smg trs kuat dlm melawan penyakit n diringan kan rasa kesakitan yg ditanggungnya. smg Adik Afif diberi kesembuhan oleh Yang Maha Kuasa hanya Dia Yang Maha Menyembuhkan..utk berkata2..sudah pastinya dia tdk mampu diusianya yg masih terlalu kecil utk mengerti..hanya tangisan yg mampu meluahkan rasa yg ditanggung..yg memahaminya hanya ibu n ayah yg jg pastinya sdg menahan pilu melihat anaknya dahulu sihat tiba2 dikejutkan dgn berita yg sukar dipercayai..namun redho dgn kehendak Ilahi sbg ujian dariNya.

Doakan juga smg Adik Afif dan keluarganya terus kuat n tabah dalam menghadapi ujian yg berat ini. Terima kasih diatas doa n bantuan yg diberi..mg Allah swt sentiasa memberkati n merahmati kerana hanya Dia sajalah yg layak membalas segala kebaikan.
In Shaa Allah...aamiin.

Sumbangan boleh dihulurkan kepada akaun bank ibu dan bapa bayi berkenaan.
Maybank 162852004968 - Suzirawani Mohamed Zahari
Publicbank 4515972308 - Muhammad Nuzli bin Zakaria


Anda boleh kongsikan artikel ini di FB anda dan juga blog serta media sosial milik anda.... Ianya adalah memadai sebagai sumbangan anda bagi meringankan beban yang ditanggung... 

Untuk info lanjut dan kongsikan dengan kawan-kawan boleh melayari #RM1FundRaised di https://www.facebook.com/hashtag/rm1fundraised.

Ikuti kami melalui RSS 2.0.
loading...