. Hello World… - Emmy Shaklee - [Shaklee Independent Distributor]

Hello World…

at Isnin, 15 Ogos 2011[7:56 PG]

Hello, this is my first post. There is nothing to says, to express.
Salam perkenalan, saya adalah pendatang baru dalam Blogging World, tidak pernah terlintas dihati ini untuk menyaingi para blogger terdahulu yang telah terkenal dan berjaya mencipta nama yang gah dalam dunia blogging ini.
Kebanyakan daripada post atau entry yang akan saya kemukakan di sini adalah berkaitan dengan kejadian yang berlaku dipersekitaran kita dan yang berkaitan dengan kehidupan kerana hanya yang hidup mampu berinteraksi dengan yang hidup. Mampu memberikan reaksi dan paling tidakpun menyampah dengan apa yang dilakukan oleh individu lain dalam dunia ini samada melalui tindakan, perbuatan, pertuturan, tulisan atau paling tidak dengan hati.
Post-post adalah dari sumber-sumber blog yang saya ikuti, akhbar-akhbar tempatan, blog-blog berita, politik, personal (tidak personal sekiranya ditulis dalam blog) merupakan perkongsian ilmu, nasihat dan pelbagai jenis artikel yang pada fikiran boleh dikongsikan dengan semua dan ada sesetengah post adalah nukilan saya sendiri dari pemandangan, penglihatan, penghayatan dan pengalaman hidup sebagai seorang anak rantau di perantauan berjauhan dengan kedua Ayah dan Bonda yang disayangi dan sentiasa berada dalam ingatan ini. Jarak tidak memisahkan cuma menjauhkan sahaja.
Kepada pemilik-pemilik blog yang mana artikel mereka saya copy dan paste kan di sini, maafkan saya kiranya perbuatan itu mendatangkan kemarahan anda semua, namun bagi saya semuanya adalah milik yang Maha Esa, kerana Dialah yang memiliki segalanya dan kita adalah perantaraan kepada ilmuNya kepada seluruh alam ini. Maafkan saya sekali lagi kerana bertindak demikian…

Ikuti kami melalui RSS 2.0.
loading...