. Shaklee Effect: Shaklee Bisnes Berkongsi Kegembiraan - Emmy Shaklee - [Shaklee Independent Distributor]

Shaklee Effect: Shaklee Bisnes Berkongsi Kegembiraan

at Selasa, 18 November 2014[1:19 PTG]



Shaklee Effect
Shaklee Bisnes Berkongsi Kegembiraan

Shaklee bukanlah bisnes untuk mengejar duit dan keuntungan semata-mata. Jika duit yang anda kejar, anda akan merasa kecewa jika anda gagal mendapatkan keuntungan yang besar. 


Shaklee adalah bisnes berkongsi kegembiraan bila anda mampu untuk membuatkan wajah yang sedih dan bermuram dahulunya kini kembali ceria. Badan yang sakit dahulunya, kini semakin pulih. Sakit yang dahulunya tiada penawar, tetapi boleh pulih semula. Kaki dan pinggang yang sakit dan tidak boleh berjalan dahulunya, kini sudah boleh bersolat dan beribadah macam orang lain dengan sempurna tanpa kerusi, kembali berlari dan turun naik tangga tanpa tongkat. Itulah kegembiraan bila berShaklee yang Diana rasai.





Bayangkanlah jika yang sakit itu adalah mak dan ayah kita. Mesti rasa sedih dan risau kan? Tapi bila kita mampu untuk beri mereka dengan suplemen yang boleh bantu mereka untuk kembali sihat dan boleh bermain dengan cucu-cucu, tidakkah itu satu rahmat yang amat besar ertinya buat kita.



" Bismillahirahmanirrahim
Ya Allah, dengan rahmat Mu Yang Maha Pemurah Lagi Maha Luas Kasih Sayang Mu, aku mohon kepada Mu, ampunkanlah dosa-dosa kami serta kedua ibu bapa kami, lapangkanlah rezeki kami sebagaimana engkau lapangkan rezeki hamba-hamba Mu yang soleh dan terdahulu daripada kami, sihatkanlah kami dengan suplemen Shaklee sebagai asbab kepada kesembuhan kami sebagaimana engkau sembuhkan hamba-hamba Mu yang soleh dan terdahulu daripada kami, berikanlah kesabaran kepada kami untuk menerima ujian Mu sebagaimana sabarnya Nabi Ayub a.s ketika baginda diuji dengan sakit dan harta-hartanya, sesungguhnya Engkau amat kaya dengan kasih Mu, perkenankanlah doa ku ini, dan semoga Allah menempatkan kedua ibu bapa kami ke dalam syurga Mu. Selawat dan salam yang sempurna dipanjatkan ke atas Nabi Muhammad SAW ke atas ahli keluarga baginda dan sahabat-sahabatnya.
Aamin Ya Rabbal Alamin"



Diana tinggalkan anda dengan secebis bingkisan dari seorang sahabat dan video untuk anda hayati apa itu kesihatan pada anda. Enjoy The Video ;)

" Kesihatan nikmat terindah. Nampak sihat tak semestinya dalam pun sihat. Adat kita dah sakit baru nak cari ubat sedangkan mencegah itu lebih baik dari mengubati.


Siapa kita 10-20 tahun dari sekarang bergantung kepada sejauh mana kita menjaga tubuh badan kita yg merupakan harta Allah pinjamkan pada kita. Sejauh mana kita nak jaga kesihatan kita supaya boleh beribadat dengan sempurna? "

Ikuti kami melalui RSS 2.0.
loading...