. Kad Kahwin Satu Penghinaan… - Emmy Shaklee - [Shaklee Independent Distributor]

Kad Kahwin Satu Penghinaan…

at Isnin, 21 November 2011[2:44 PTG]

Ingin memulakan hidup baru melangkah ke alam perkahwinan? Adakah segala persiapan telah dibuat dengan sempurna? Bagaimana dengan kad kahwin? Sudahkah anda memilih kad kahwin?

Rata-rata pasangan yang ingin berkahwin pada hari ini ingin meraikannya dalam satu majlis perkahwinan yang gilang-gemilang satu majlis yang akan dikenang sepanjang hayat mereka. Satu majlis yang akan diingati oleh semua para hadirin yang menghadiri majlis perkahwinan. Satu majlis perkahwinan wedding of the year.

Dalam pada itu, untuk suatu majlis perkahwinan yang gilang-gemilang, pemilahan kad kahwin juga merupakan satu aspek yang perlu dititik beratkan. Kad kahwin yang bagaimanakah yang menjadi pilihan anda. Pilihlah apa sahaja kad perkahwinan yang anda inginkan mengikut citarasa yang anda inginkan cuma satu yang perlu diingat, janganlah pula kad yang dipilih menjadi satu penghinaan biat anda tanpa anda sedari.

Berikut adalah tip-tip pemilihan kad kahwin supaya anda tidak dihina. Pilihlah kad perkahwinan yang simple (mudah) dengan memasukkan beberapa maklumat penting tentang majlis anda seperti nam anda, nama pasangan anda, tarikh, tempat dan juga peta yang mudah untuk memudahkan jemputan mencari lokasi majlis perkahwinan diadakan. Untuk mengelakkan anda dihina jangan sesekali mencetak foto anda pada kad perkahwinan yang anda pilih itu nanti. Memanglah selalunya anda ingin menunjukkan betapa hebatnya majlis perkahwinan yang bakal diadakan dengan mencetak gambar anda dan pasangan pada kad kahwin. Tanpa anda sedari ianya sebenarnya suatu penghinaan. Anda meletakkan diri anda serendah-rendahnya untuk dihina, dipijak dan sebagainya.

Tahukah anda berapa ramai yang menyimpan kad kahwin setelah menghadiri majlis yang diadakan… Mengikut kajian cuma 1-3% sahaja yang akan menyimpan kad kahwin dalam satu jangkamasa yang singkat. selebihnya akan membuang kada kahwin anda ke tong sampah, longkang dan sebagainya. Bayangkan betapa hinanya anda disaat anda diperlakukan sedemikian.

Gambar yang anda cetak juga boleh digunakan oleh mereka yang mempunyai perasaan dengki terhadap anda. Mereka boleh melakukan pelbagai perbuatan sihir keatas anda dengan menggunakan gambar anda.

Fikir-fikir dan renungkan. Anda ibarat meletakkan diri anda dalam keadaan yang terhina dan berisiko hanya semata-mata untuk kelihatan hebat dan gah pada hanya satu hari sahaja…

Ikuti kami melalui RSS 2.0.
loading...