. Keistimewaan Seorang Perokok - Emmy Shaklee - [Shaklee Independent Distributor]

Keistimewaan Seorang Perokok

at Isnin, 21 November 2011[12:35 PTG]

Perokok? Apakah kelebihan seorang perokok berbanding individu yang lain. Ingin saya nyatakan disini beberapa kelebihan seorang perokok. Jika anda adalah seorang perokok berbanggalah kerana anda memiliki beberapa kelebihan dibandingkan dengan individu-individu lain di luar sana yang tidak merokok.

Apakah kelebihannya, sebagai seorang perokok tentunya anda mengetahui akan kelebihan anda, namun anda tidak sedari apakah kelebihan anda. Disini di war-warkan kelebihan seorang perokok:

    1. Kurang risiko untuk mendapat penyakit berbanding orang biasa. Sekiranya anda merokok anda dilindungi oleh penapis (Filter). Anda sebenarnya hanya menyedut 30% daripada kandungan asap rokok (bahan kimia) yang ada dalam rokok berbanding mereka yang berada disekeliling anda. Secara automatik – risiko anda untuk mendapat penyakit disebabkan rokok hanya 30% sahaja.
    2. Auto-Imun. Setiap negara yang membangun dan maju adalah negara yang mengamalkan program imunisasi kepada bayi yang baru lahir sehinggga ke satu peringkat yang ditentukan oleh pihak berkuasa sesebuah negara. Oleh kerana anda dengan sendirinya menyedut beberapa bahan kimia yang ada dalam asap rokok secara semula jadi badan anda telah imun terhadap bahan kimia yang sama. Oleh itu kemungkinan anda akan mengalami masalah (komplikasi) bahan kimia berbahaya adalah rendah.
    3. Seorang perokok juga dapat mengekalkan awet muda – Setiap produk yang di pasarkan  perlu tahan dengan jangkamasa. Selalunya, kita mengeringkan bahan yang hendak disimpan dalam tempoh yang lama. Oleh itu, jantung dan paru-paru kita boleh disimpan lama oleh kerana ianya sentiasa disimpan kering.

Oleh itu berbanggalah anda kerana anda adalah individu yang memiliki kelebihan jika dibandingkan dengan mereka di luar sana yang tidak merokok. Dan perlu diingat bahawa beberapa kempen berhenti merokok di luar sana diselitkan dengan jarum-jarum halus oleh Yahudi dan musuh-musuh Islam untuk menghancurkan Islam. Janganlah kita yang jahil ini terpedaya dengan apak yang dijalankan oleh mereka yang bertujuan memusnahkan Islam.

Bangkitlah untuk menyedarkan ummat Islam akan hakikat yang sedang berlaku dewasa ini tanpa kita sedari. Jarum-jarum halus hasutan yang dilakukan oleh musuh-musuh Islam ini bukannya menyerang Islam secara terus keatas fizikal tetapi menyerang akhlak kita secara diam umpama musuh dalam selimut.

Para pemimpin semuanya memikirkan strategi untuk memerintah dan mendapatkan kuasa namun, dalam diam beberapa cabang dan unit-unit musuh Islam bergerak dalam organisasi-organisasi berteraskan Islam sedang giat menjalankan peperangan untuk memesongkan ummat islam. Mereka dengan berani menyusup masuk sebagai ilmuan, ahli falsafah, dan pakar-pakar dalam bidang masing-masing dengan pembiayaan dari sumber yang tidak diketahui (sebenarnya diketahui)  bergerak aktif memesongkan akidah Islamiah.

Mereka bergerak atas pelbagai organisasi menuntut kebebasan, komuniti, perubatan, makanan dan sebagainya yang hanya bermatlamat memenang peperangan salib yang tidak pernah mereka menangi selama berabad lamanya.

Ikuti kami melalui RSS 2.0.
loading...